02 november 2010

NIIIIIII, ma pole jälle paar nädalat kirjutanud, pole aega, aga kui aega ei ole, siis tuleb aega võtta.

Vaheaja teisel nädalal teisipäeval käisime hostvanaema juures ja muidu uimerdasin niisama ringi. Kolmapäeval käisime Hannoveris. Hostisal oli seal mingi kokkusaamine ja peale seda vaatasime paari vaatamisväärsust ja siis käisime niisama linnas ringi ja söömas ja siis sõitsime tagasi koju. Sain palju ilusaid pilte, mida ma üritan ükspäev jagada teiega.
Neljapäeval käisime sõpsudega kinos, 'wie durch ein Wunderit' vaatamas, ma ei tea, mis selle filmi nimi eesti keeles on, sorts. Aga täitsa hea oli.
Reedel käisime Revieris, klubi kaubanduskeskuses. Enne minekut istusime Vanny juures, kõikidel on siin nii ebareaalselt suured majad ja eraldi peomajad ja jõusaalid ja solaariumid jne. Hästi elame! Igaljuhul see klubi. Sisse saad ikka kellegagi, kes on 18. Seekord läksin Martiniga. Tegu oli meie Jahrgangi (11.klassi) peoga ja teemaks oli ''Jumalate öö'' midagi siukest kreeka jumalatega ja nii. Kostüümi polnud meil kellelgi, aga polnud hullu. Klubi ise oli palju suurem kui Steffens. Ma siin ükskord rääkisin, kui suur Steffens on, aga Revier oli BOOOOAH, mega. Mitmed tantsuplatsid ja baarid, lahe.
Laupäeva ja pühapäeva magasin konkreetselt maha lihtsalt, uimerdasin ringi, tegin uurimustööd ja nii edasi.
Esmaspäev oli lahe päev koolis, esimene päev peale vaheaega. Nägin igasuguseid toredaid inimesi jälle jne.
Muidu oli kõik nagu tavaliselt, kool ja kodu, kool ja kodu. Neljapäeval käisin trennis. Aaaa ükspäev ma panin täitsa ise oma reketile uued keeled! Meil siin see masin. Vot.
Laupäeval oli see YFU Herbsttreffen. See oli lahe, 19 vahetusõpilast oma peredega ja siis need pered, kellel laps vahetusõpilane on. Alguses sõime kooke ja jõime kohvi. Rääkisime, mis me seni teinud olema ja kuidas läheb ja nii edasi. Nägin oma tugiisikut, Jennat Soomest ja Chloe't Shveitsist - nende kahega olime Hamburgis laagris koos. Nägin Elisat, kes oli Eestis vahetusõpilane ja elab ka Papenburgis ja siis rääkisime natuke eesti keeles ja see oli nii kummaline :D ja ta rääkis nii hästi eesti keelt ja lahelahe!
Eile (esmaspäev) käisin koolis ja füsioterapeudi juures viimast korda, seekord lasi ta elektrit mu kätte nii tugevalt, et mu näpud tõmblesid :D:D:D Veinitunnid jäid ära ja nii oligi mul ainult kolm tundi. Pärast tuli mulle Kathy autoga järgi (noor autojuhilubade omanik) ja sõitsime kooli koos Felixi (Kathy vanem vend), Sveni (Kathy poiss) ja Kathyga. Vaatasime inka filmi, raamatust, mida me lugema pidime (A Lesson Befor Dying) Ja peale seda viisime Kathy ja Sveni sööma ja siis sõitsime Felixiga koju. Kathyl ja Svenil oli eile aasta koos tähtpäev (kummaline lause). Sven elab tegelikult teises linnas üldse (u70km kaugusel) ja tegi Kathyle üllatuse siia tulles. Armas. Ta oli köögis istunud kui Kathy koolist tuli. Ta üldse nagu elakski juba nende juures.
Täna oli bio ja inka ja nüüd on mul neli vaba tundi (mata jääb ära) ja siis on ajalugu, ehk jälle ainult kolm tundi. Aaaa sain oma bio kt ka tagasi, 0 punkti. Ma ei saanud mitte midagi aru ülesannetest ja geenidest ja asjadest ja oh jah. Aga küll see ka kunagi tuleb, et ma biost aru saan.
Kolmap-reede on koolis vanematekülastuspäev, ehk kõigil õpilastel jäävad 7,8,9 tund ära.
EEEEEEEEEEHK, eile oli mul 3 tundi, täna on 3 tundi, homme on 3 tundi, ülehomme polegi kooli ja reedel 5 tundi. Kas pole mitte ilus elu? Üheks aastaks on okei, aga 12/13 aastaks siukest õppimist? võinoh, see pole mingi õppimine siuke... kummaline.

A ükspäev sain kaks kirja ka, emmelt ja mammalt, nii tore nii tore nii tore!

Delfis olin ka : http://noortehaal.delfi.ee/news/kool/article.php?id=34198835

Kogu tekst tuli kuidagi pealiskaudne, andestust. Ma üritan edaspidi tihedamini kirjutada.


Anet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar