07 september 2010


Hafenfest

Hafenfest



Mike ja Martin

Anika - Vanessa - Kathy

Schulfest



koooooool


Schulfest

CentrO

Ruhri muuseum.




Papenburg

Campus Rock

Kool

Kooli jalgrattaparkla...



Neljapäev (2.09. - kuu aega!)
Mulle meeldivad neljapäevad, siis algab kool kell 13.25 :):):) Tunnid on head - Erdkunde, Bio ja Bio. Peale kooli trippisin koju ja läksin trenni. Tennises läheb mul hästihästihästi! Õhtul käisime perega kreeka toitu söömas.

Reede
Kool algas kell 11. Tegime tund aega matemaatikat (teistel polnud kellelgi tunde, aga me oleme teistest maas). Tellisime kogu klassiga pitsat ja keegi tore (arvatavasti õpetaja), oli juba ostund terve suure kasti jooke. Mul on vedanud kursusejuhendajaga. Kuna siin klasse pole, siis sinu Tutorin(pm klassijuhataja) on sinu matemaatika õpetaja. Meie matemaaikta õpetaja - Herr Kronabel, on kogu kooli kõige lahedam õpetaja - ta teeb nalja, räägib oma isiklikest kogemustest, ta on sõbralik jne ja lisaks kõigele mõtleb ta minu jaoks midagi muud välja, seni kuni teised überraskeid ülesandeid ja asju teevad!!! Igaljuhul, kui pitsad söödud, siis tõstsime klassi ümber ja playstation pandi tööle. Koolis algas kell 15 Schulfest (koolipidu), kus iga klass oma Tutoriniga tegi mingi töötoa või müügikoha vms. Meie tegime Singstari võistluse. Auhinnad saime sponsoritelt (õpilased lihtsalt sadasid poodidesse sisse ja küsisid auhindu ja said ka!). Singstarist osavõtt maksis 50Centi ja kogu saadud tulu läks koolile. Iga klass oli meeletult vaeva näinud, terve kool oli erinevaid asju täis: batuudijooks, auto lõhkumine, keegel, jalgpall, Singstar, Quiz, tärgingud, kokteili müük, kohvik, antikvraiaat, oksjon, õhupalli raseerimine, müüdi muffineid, vahleid, kooke, hotdoge, nuudleid, smuutisid jne, märja svammiga sai visata Martinit ja Mike'i, sai osta keemiakursuse ise tehtud õlu. See kõik oli mega! Meie KSG väikest jõululaata ei anna sellega võrreldagi, kahjuks.

Laupäev
Mängisin esimest korda elus golfi. Või noh, kui palju ma siis ka mängisin - pigem harjutasime lööke ja hoiet jne. Huvitav oli, kuigi mul ei läinud just kõige paremini. Õhtul käisin sõpradega Vanessa juures. :):):)

Pühapäev
Käisin uuesti golfi mängimas ja Hafenfestil. Hafenfest on nagu vägavägaväga tilluke Õllesummer või siis kunagine Watergate. Ümber peakanali olid erinevad õlletelgid ja üks lava, kus esinesid erinevad koorid ja bändid. Kanalis olid vanad purjekad ja laevad.. See on nii armas, et linn on ise tegelt ju päris tilluke, aga elu käib sajaga - Augustmarkt, Hafenfest jne.

Esmaspäev
Esitasin klassi ees oma päris esimest suurt kodutööd Erdkundes - PowerPoint esitlus Thailandist. Sain täitsa hakkama ja Mike - mu Erdkunde pinginaaber, ei suutnud ära imestada, et ma tõesti oskasin ja ma tõesti tegingi kodutöö ära... :) Pärast kodus istusin veel kaks tundi aias ja lugesin hostõe inglise keelseid ajakirju. Ilm oli niiiinininii ilus, et ma sain lühikeste pükste ja T-särgiga väljas olla.

Teisipäev
Koolkoolkool. Varsti lähen trenni, jeje.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar