23 september 2010

Esmaspäev

Tsirkuuuuuus! Kõik Teamerid olid kell 8.10 platsis, et teha 5ndikele ja 6ndikele etendus. Üsna suur segadus oli, sest me õppimispäevast oli nii palju möödunud ja kavad polnud enam meeles, aga sellegipoolest läks hästi. Aaaa, enne etendust oli väike pahandus, sest need, kes eelmine päev seal telgis pidu olid pannud, need ei olnud just kõige korralikumalt koristanud.. Suht hea on istuda seal telgis, nii umbes 300 pisikese vahel ja siis öeldakse mikrofoni, et teamerid tõuske püsti ja istuge pisikeste keskele, et nad juttu ei räägiks jne. Pärast tegime oma workshope, ma teen Poi Spinningut (http://www.youtube.com/watch?v=PiGuTsaoE1w) Siis valisid kõik pisikesed omale ühe tsirkuseelemendi, mdia nad nädal aega õppida tahavad (zongleerimine, klaasikildudel kõndimine, poi spinning, diablo, mustkunst jnejnejne). Väiksed jaotati kahte gruppi, A-Grupp ja B-Grupp. A-Grupp õpib hommikuti trikke, teamerid tulevad kell 7.30 kohale ja on 10.30 vabad ja B-Grupp õpib päeval trikke, teamerid tulevad kell 10.45 kooli ja lõpetame kell 13.30, mina olen B-Grupis. Minu juhendada on 8 väikest tüdrukut, kelle ma iga hommik telgi juurest kaasa võtan. Kui me neid trikke tegime, siis Alex jõudis juba rääkida, kuidas tal veab, sest keegi ei viitsi redelitel ronida ja seal trikke teha ja just siis sadasid viis pisikest tüdrukut sisse ''ALEX, ALEX, ALEX! Me tahame sinu grupis olla!'' ja nii sai ta ka omale tegevust.. :D
Õhtul käisin veel kinos, Vergebungit vaatamas, see on see Stieg Larssoni triloogia kolmas film ja see oli heahea! Missest, et ma kahte esimest pole näinud ja lugenud ka mitte.. jah, emme, ma tean, et sa oled mulle need raamatud ostnud ja ma pole viitsinud lugeda, kui ma tagasi tulen, siis ma parandan selle vea.

Teisipäev

Üritasin pisikestele sakslastele poi spinningut õpetada, aga no see on üsna raske.
Kell 18 oli tennis, õues oli hea soe. Mängisin oma kursusekaaslase Söreniga, ta väga hästi ei mänginud ja no kui su vastane pole hea, siis ega ise ka hästi mängida ei saa. Lahe oli see, et kui ma treenerile üritasin seletada, mida ma koolis teen, siis tuli Sören mulle appi ja ta teadis täpselt, kes ma olen, mida ma teen ja kuidas ma teen, kuigi ma omastarust rääkisin taga esimest korda elus. :) Peale trenni jooksin veel 1,5 jõe tiiru (minu meelest on see pigem kanal, kui jõgi, aga siinsed ütlevad jõgi selle kohta). Väljas oli ilus ilm, soe ja päike paistis.

Kolmapäev

Poi Spinning, Poi Spinning, Poi Spinning. Väiksed tegid oma kava ette teistele, NOJAH. Ma poleks elusees ette kujutanud, et nad seda seljaga publiku poole teevad ja siis üksteisega vaidlema hakkavad lava peal...
Koju tulles ootas mind nii armas üllatus, Lili oli mulle kirja saatnud piltidega. See on uskumatu, kui hästi üks inimene kirjutada oskab.. aitähaitäh, see oli nii hea.
Kirjutage kõik mulle ja joonistage ja kõike muud ka, see on nii hea - mõnda kirja saada Eestist.

Rostocker Str. 18
26871 Papenburg
Germany

Õhtul käisin veel rattaga sõitmas ja nägin ära esimesed korterelamud Papenburgis, iga rõdu peal oli satelliidi pann (?)vms ja hoovis jooksid väikesed türklased ringi.

Neljapäev

ILM ON NIIIIIII ILUS! 25kraadi umbes ja istun praegu aias lühkade ja topiga ja mul on palaaaav! Tuult ei ole jne.

Koolis tegin väikestega palju tööd ja peaproov läks hästi ja õnneks nüüd pole meil midagi enam õppida, homme esietendusel ja laupäevastel etendustel linnale peaks kõik hästi minema. Mul ei ole enam midagi teha. Kuna meil oli aega ja me olime oma grupiga väikses võimlas (suurem natuke kui KSG võimla) ja seal võimlas saab teha igasuguseid võimlemisasju, siis seal rippusid köied laest alla ja siis ma kiikusin nendel poole võimla ulatuses. See võis suht koomiline vaatepilt olla, kuidas mina, Lukas ja Alex seal üle poole võimla kiigume, aga vähemalt oli lõbus. Siis tirisime matid keset võimlat ja väiksed said seal hüpata ja nad olid suht õnnelikud. :D:D
Kohe lähen tennisesse, praegu haudun siin väljas veel natuke.



(nüüd, kui ma ise oma kirjutise läbi loen, siis näen, et ma teen nii palju vigu - andestust, ma pole väga kirjutajainimene)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar