01 september 2010

Esmaspäev
Oberhausen. Ärkan, väljas oli mega jube ilm. Panen end paksult paksult riidesse ja tripin kooli juurde. Terve kursus ootab lõdisedes Mike, kes lõpuks ei ilmunudki välja ja muidugi keegi ei tea kellegi mobla numbreid. Mingi aja pärast hakkasime sõitma Esseni poole, et minna Ruhri muuseumisse. Ruhr on 2010 kultuuripealinn. Muuseum oli gigantne. Muuseumis olime tund aega ja siis sõitsime edasi CentrO poole. See oli tõesti suur, aga mitte päris hiiglaslik ka. Tagasi Papenburgi jõudsime umbes kell 18.30 ja kell 19 hakkas koosolek koolis lõpureiside kohta. Lõpureise on kokku neli: surfireis, Südtirol, purjetamine ja Itaalia. Surfamine on Rügenil, aga sinna ma ei saa minna, sest see lõppeb 3.07. ja ma pean juba 01.07. Berliinis olema. Südtirol on Itaalina,Austria ja Saksamaa mägede tripp, koos kahe päevase mägironimisega, raftinguga, hydrospeediga, canyoninguga ja matkaga - SEE OLEKS MEGAAA!!! A nojah, see bussireis ja lõppeb 01.07, ehk sinna ma ka ei jõua. Purjetamine on kaheksa päeva merel purjepaadiga ja kestab kuni 04.07. Lõpuks Itaalia (Vesuv, Pompei, Neapal, Capri jne) ja arvatavasti kestab see kuni 30.06. ja minek oleks lennukiga.

Teisipäev
Hommikul esimesse tundi, siis koju magama, siis kooli tagasi, siis koju sööma ja siis kooli tagasi ja siis koju. Sinlos. Pärast käisin veel tennises. Tore oli, treener tegi nalja ja hea oli mängida. Trennis olime kahekesi koos ühe 20a mehega. Peale trenni käisin step up'i vaatamas :) Nii tore mõelda, et te seda veel teha ei saa :D:D

Kolmapäev
Tsirkuuuuus!!! Jeje, kooli pole. Õppisime täna terve päeva tsirkusetrikke jne. Kella 8.10st kuni 16ni. Väsitav oli. Alustasime tutvumisringiga (siin Jahrgangis 125 inimest ja nad ei tunne kõik üksteist) Kõik ütlesid oma nime ja siis kõikide eelnevate nime ja ma olin ringis eelviimane, JESS. Siin need nimed nii ebatavalised, nt Diivan ( ti-wan?) Tramee (?) jnejnejne. Aga tegin ära, paari aitamisega, aga siiski, 41 nime. Nii armas oli, et peale seda kui ma lõpetanud olin, siis kõik plaksutasid :) Õppisime akrobaatika trikke, tegime püstist inimpüramiidi ja seisime üksteise peal jne. Kõndisime klaasikildudel ja naeltel, neelasime tuld, tegime mustkunsti, keerutasime taldrikuid, žonglöörisime, diablodega mängisime(???), keerutasime neid pendleid või asju mille lindid küljes ja siis saad kujundeid ja asju õhku teha (ei tea eesti keeles nime), õppisime kuuli peal jooksmist jne. Nüüd varsti on meil mingi Projektwoche, nii et me ei pea kaks nädalat koolis käima, õpetame 5-6 klassidele kõiki neid samu asju, mida me täna õppisime (ma õpetan neid pendli teemasid) ja siis korraldame päris tsirkuse siin linnas, mingi grupp 11ndike ehitavad tsirkusetelgi üles ja valvavad seda öösiti ja mingi grupp müüd jäätist ja popcorni tsirkuse ajal - ja selle eest saavad nad hinded. Lebo. Reedel on mul kooli pidu, ehk tunnid jäävad jälle ära ja meie matakursus teeb Singstari võistulse Playstationiga, kohale on kutsutud vanemad ja kõik ja siis nagu ma aru sain käib pidu ööni ja pakutakse õpilaste enda tehtud õlut.
Homme lähen ma tüdrukutemeeskonna tennise trenni, sest neil üks haige ja ma saan asendada teda praegu. Ja kõik on tasutaaaa :) Ja laupäevast golfi ootan ka juba :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar