18 september 2010

Airiin:
.... Mul on alati t2iega lahedad unen2od ja mu mom koguaeg huviga kuulab ja kuna ma n2en absoluutselt iga 66 v2hemalt yhte eestlast unes, siis mu mom ytleb, et sellep2rast mul koduigatsust polegi, et ma olen terve 66 oma s6prade ja perega koos. :D

Lugesin seda Airiini lauset ja mõtlesin, et mul on ka nii, ma näen iga öö mitut erinevat und, kus te kõik ka sees alati olete ja mu unenäod on VEEL eesti keelsed. Nüüd on oluline info edastatud.. :D

Reede ja laupäev

Matemaatika Klausur. Ma ei osanud mitte midagi. Ma ei saanud tööülesandestki aru, sest see on ju saksa keeles jne. Töö kestis kaks tundi, aga ma võisin peale esimest tundi ära minna. Kuna mul oli kaks vaba tundi, siis trippisin linnas ringi ja käisin kodus söömas ja siis läksin saksa keelde. Nojah, me peame lugema Goethe Iphigeniat ja ma pean kaasa lugema. Alguses võin lugeda mingit kokkuvõtet, aga raamatu pean ka läbi lugema, sest õpetaja ütles, et nii arneb mu sõnavara jne. Õige kah, eks ma siis üritan, kuigi see on nii raske raamat, et isegi osad sakslased ei saa aru sellest.. Peale saksa keelt oli inka, kus me näitlesime ja siis tulid kaks võrgutundi. Need olid väsitavad. Pärast kooli läksin Annega (naaber ja kursusekaaslane ja linna meister tennises oma vanuse klassis jne) tennist mängima. Muidugi mängib ta sada korda paremini kui mina, aga tal oli vaja harjutada servi pühapäevaseks turniiriks. Tal oli vaja harjutada - ma sain niisama mängida. Peale tennist läksime Kathy ja Sveniga (Kathy poiss, kes on vaimustuses vahetusõpilastest, sest nad on alati nii lahedad:)) Vanessa juurde. Kui maja juures olime, siis Sven sõitis tagasi Kathy juurde(ta ise elab kuskil teises linnas tegelt ja on ainult nädalavahetustel siin). Tuli välja, et Vanessa juures on tüdrukuteõhtu. Lahelahe, istusime seitsmekesi(Kathy, mina, Vanessa, teine Vanessa, Jana, Annika ja Maike), rääkisime ja sõime. See on nii armas, et nad minu ka oma seltskonda võtnud on :). Umbes kell 23 tuli Sven meile vastu, sest siin tõesti ei ole normaalne üksi öösel ringi käia, igasugused türklased võivad tulla jne. Kodus rääkisin veel oma hostvanematega juttu kuni kella 1ni umbes ja siis läksin magama, sest siin peab 10 üleval olema ja sööma minema. Vahest on küll siuke tunne, et tahaks täiega kella 14ni päeval magada, aga ei ja ma hakkan tegelt juba harjuma ka selle süsteemiga.
Ilm on praegu ilus, nagu laupäeviti alati olnud on. Lähme varsti golfi mängima, siis arvatavasti sööme jälle kooki aias ja siis õhtul lähen ma kluppi! Jea. See klubi on kuskil teises külakeses, ehk seal pidi olema palju Bauereid (!). Küsisin, et kui suur see klubi on ja vastuseks tuli, et siuke päris tilluke. Küsisin, et palju inimesi umbes ja vastus oli:,,umbes 300?'' Nooojah. Alguses saame kõik kokku Kathy juures, kes elab must kaks maja edasi ja siis sõidame taksoga sinna kluppi.

Nüüd läheb mul juba kiireks, golf ootab.

PS seal golfiklubi maja ees on alati nii palju ilusaid autosid

2 kommentaari:

  1. Hahaha. :D Mul vahepeal mingid unen2od kus ma ei m2leta absoluutselt mis keeles ma r22gin. :D

    VastaKustuta
  2. :D mul on ilus eesti keel ikka :D

    VastaKustuta