25 jaanuar 2011


Minu jõulukalender :)

Nikolaus Lindernis, 6.12.

Jõuluturg Sögelis

Jõuluturg Münsteris

Vanessa ja Maike

Vanessa ja Kathy

Laternelaufen

Hamburger Dom

Hannover

Hannover

Hannover

Hannover

Hannover

Pacal ja mina, mul on mingi 1021837350358 ebakorralikku pilti temaga, mitte ühtegi normaalset :D:D:D

Ooperis

Vaade Austria korterist

meie jõulupuu kingitustega :)

Mina ja hostõde Jana

Wagrain

matrix

Jana ja mina

Jõuluturul Düsseldorfis, mina-hostisa-hostõde

meie hoov :):) siis kui veel lumi maas oli :D


niiiiiii, ma pole juba 3 nädalat siia midagi kirjutanud. Nüüd kirjutan nii palju kui mäletan, nii palju on teha koguaeg...

4.01. - teisipäev
Kirjutasin siia, et tühi päev jne, aga õhtul läksime veel Maike juurde. Rääkisime niisama juttu ja kõik oli tore. Olime seal viiekesi: mina, Annika, Kathy, Maike ja Jana. Mega armas oli see, et rääkisime ja rääkisime ja järsku ütles Annika, et ta on mõelnud, et see tuleb ikka eriline nutumere päev, kui ma ära sõidan. Kurbkurb, ma kardan juba juulit. Kõige halvem on see, et pool mu viimasest nädalast siin on enamikud mu sõpsud Itaalias, kuhu ma kaasa ei saa sõita, sest ma pean 1.juuli Berliinis olema. Aga samas võimalik, et see ei ole siis nii kurb, kui neid kõiki mind ära saatmas pole, aga eks näis, praegu ju natuke veel aega on selleni. :)

5.01. - kolmapäev
Ma arvan, et ma ei teinud midagi erilist, trippisin linnas ringi ma pakun :D:D

6.01. - neljapäev
Oleks pidanud esimene koolipäev olema, aga hommikul saabus Maikelt sõnum, et kool jääb jälle ära :) Ja see tähendas seda et mu talvevaheaeg üks päev vähem kui kuu aega, mulle sobib. Õhtul käisin tennises, Katja tuli mulle autoga järgi ja kõik oli perfekto. Tennis tuleb mul üldse viimasel ajal hästi välja ja trennis saab nalja ja kõik on heaheahea.

7.01. - reede
Kool ei jäänud ära. Sain matas oma poolaasta tunnistuse. Tegelikult minu koolis pole ükski vahetusõpilane tunnistusele hindeid jne saanud, peale esimest poolaastat, aga mul oli seal kolm hinnet: inkas, Erdkundes(majandusgeograafia või nimetage seda ise kuidas tahate) ja Veini uurimustöö eest. Nii hea meel oli :) Ja siis saabus tõde, et mind on pandud akrobaatikasse. Nüüd siis pean juuni lõpuni seal võimlema ja trikke tegema, edu mulle. Ma ise ei valinud seda, mind lihtsalt pandi sinna. Lugesin seda paberit, kus on kirjas eeldused ja eesmärgid akrobaatikaks - väga hea kehaline treenitus - NOJAH. See see värk et sa tõmbad end nagu üheks kõvaks pulgaks ja siis saab sind üles tõsta ja sa jääd ikka sirgeks. Ma ei tea kas te saite nüüd aru, aga ma toon teile näiteid...
http://www.youtube.com/watch?v=L4V31sUs8Y0&feature=channel
neid ülesandeid olema juba pooli teinud, või vähemalt üritanud teha :D

http://www.youtube.com/watch?v=AgO5fy8ji_c
ja võimla näeb sarnane välja, kogu selle atribuutikaga seal, reaalne halleluuja.
ja siis tehakse poolaasta lõpus meie etendusest video ja pannakse ka youtube'i, niiet suvel saate kõik naerda antuke mu üle :D

8.01.-laupäev
Sõitsime Düsseldorfi. Niiiiiiniiii soe oli, õhtul läksime välja ja väljas oli PLUSS 16 KRAADI. Nii imelik oli talvemantliga rinig trippida... Aga jaanuar siiski ju. Käisime Beuysi näitusel, kellele ütleb midagi, sellele ülteb, kellele mitte, sellele mitte. See siuke väga omapärane kunst :D Ma siiski toon teile mõned näited ka.




Kaks eksponaati ja kunstnik ise. Ma ei tea, miks ma nii keerulisi eesti keelseid sõnu kasutan.. ma ei oska enam absull eesti keelt. Sorts.

Õhtul käisime mingis baaris sõime ja jõime ja siis umbes kell 23 muutus baar ööklubiks, lihtsalt mingi vahesein eemaldati. Tore oli. Ma arvan, et ma ei ole veel rääkinud, et sakslased on pikemad, kui eestlased, minu arvates vähemalt. Igaljuhul ma tunnen end siin mugavalt, mitte nii suurena, kui Eestis, ma loodan, et te kasvate aastaga pikemaks seal :D:D:D:D:D:D
Öösel sõitsime taksoga koju ja Pascal, mu hostvend, unustas mobla taksosse ja siis ta helistas hostõe telfiga terve öö taksokeskusesse ja see taksojuht tõi talle tagasi mobla, umbes kell 4 öösel, ise!!! Joppas.

9.01. - pühapäev
Ärkasime kell 6.30, EHK me olime maganud 2 ja pool tundi umbes. Mina, hostõde ja hostvend ööbisime hostvenna korteris ja hostvanemad olid kuskil hotellis. Siis viisime hostõe lennujaama, ta pidi tagasi Las Vegasesse sõitma, mingid tenniseturniirid ja ülikool ka. Kohale jõudes saime teada, et ta lennud on tühistatud, aga ta sai mingid teised lennud läbi Londonite ja teiste linnade.
Pärast sõitsime veel korra Pascali juurde ja siis ära koju, Papenburgi. Ma olin ülimegamega väsinud, niiet ma magasin terve tee.

10.01.-14.01. esmaspäev-reede
Koolkoolkool. Neljapäeval tennis. Tavaline rutiinne elu.
Reedel tegi akrobaatika õpetaja selgeks, et me peame kahe nädala jooksul ette näitama siuksed asjad nagu: kätelseis, sis see et sa oled pikali maas ja siis paned käed maha kõhu juurest ja tõstad end ühes tükis üles. EDU MULLE. Pikk kere ja lühikesed jalad nagu mul on, on see mulle tõeliselt ''kerge''.

15.01. laupäev
Dinah, mu tennisemeeskonna tüdruk, sai 19.
Õhtul oli ühes linnast väljas suures tehases Abifete, ehk tüdrukutegümnaasiumi lõpupidu, ärge küsige minult, miks see jaanuaris oli juba. Igaljuhul, kõigepealt olime sõpsudega Maike juures ja siis trippisime bussipeatusesse, et Partybus'iga Herbrumi sõita. See koht, kus pidu oli oli MEGAMEGAMEGA. Ja pidu ise oli ka mega, inimesi oli umbes 500-600. Nägin nii paljusid tuttavaid ja üldse lõbus oli :).

16.01. pühapäev
Ei teinud ma midagi. Okei, õppisin ja koristasin ja korra käisin väljas ka. :D:D:D:D:D

17.01. -21.01.
Koolkoolkool.
Teisipäeval käisin esimest korda jõusaalis siin, sest mul siiski hostisaga diil, et juulis kaalun ma sama palju, kui augustis. Niiet, kogu pekk, mis mul kogunenud on, peab haihtuma. Ma teen juba ilusaid edusamme :)
Neljapäeval käisin juuksuris ja tennises. Juuksed on mul palju lühemad nüüd, nad olid ikka suht katki :( ise olen süüdi.

22.01.laupäev
Meil oli YFU talvekohtumine Westerstedes. Tegime Stadtrally't, ehk siis saime mingi miljon küsimust selle linna kohta ja pidime neile linnast vastused küsima ja inimesi küsitlema jne. See oli suht friik, sest alati nendel kohtumistel on see ''hispaania-nurk'', kus on kõik need L'una-Ameeriklased ja muud tegelased, kes hispaania keelt räägivad ja siis nad ainult räägivad ja nad on nii aeglased, et jummeljummel. Aga meie grupp siiski võitis! Tegime üsna suure osa koos Yukiga, selle jaapanlasega, kes alguses minu koolis käis ja nüüd kutsekas on. Paar hiinlast tegid ka palju. Kokkuvõttes oli tore, nägin Jennat ka, kes on soomlane ja mu tugiisiku, keda ma olen korra näinud kaugelt, hostlaps. Elab nii umbes 30km minust, eriti väikses külas, 1000elanikuga. Mul on siiski jopanud, ma olen ikka linnas, mitte külas :D:D
Õhtul olime Maike juures Kathyga, vaatasime Sex and the City 2 ja siis läks Maike magama, sest ta haige ja me jäime Kathyga veel ta venna ja ta venna kahe sõbraga juttu rääkima. Neil kolmel oli plaan minna edasi linna, kuskile kluppi või kuhugi, aga ma arvan, et nad selleni ei jõudnudki, sest me olime ikka päris kaua Kathyga seal. Igaljuhul mega tore oli, sai palju nalja jne. :)

23.01.pühapäev
Pühapäev on alati see kõige lambisem päev. Oli üks pühapäev nagu üks pühapäev olema peab.

24.01. esmaspäev
Kool. Viimased kolm tundi jäid ära, sest väiksed saavad nüüd järgmine nädal tunnistused ja siis oli mingi konverents hinnete kohta või midagi. Pärast õhtul käisin jõusaalis, tegin trenni :):):):)

25.01. teisipäev
Mul täna ainult kaks tundi, 2.tund ja 5.tund. See tunnistustekonverents on jälle.
Õhtul lähen saali jälle.

Reedel on Steffensis koolipidu jälle. Ma juba ootanootanootan. Reedest-kolmapäevani on meil vaheaeg siin. Esmaspäev sõidame tsikkidega Bremenisse shoppama. :) Seda ootan ka!!!

Kõik on supersuper!

Saingi hakkama blogimisega, tunni ajaga. Ma tõesti üritan teile pilte ka edastada, kuidagi ja kunagi, aga nüüd pean kooli tagasi minema :( niiet, vb peale matat siis ehk. (ma võtsin end kokku ja lisasin pilteeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!)
Meil siin nii soe koguaeg, praegu ka päike praeb mind täiega. Nii umbes 7kraadi, aga soe ikkagi jaanuari kohta.

Kallid olete !

Anet

2 kommentaari: