19 september 2010

super laupäev

Golfis läks mul juba täitsa normaalselt, kahekordistasin oma rekordi(40m). Treener seletab mulle nii lahedalt asju, nt ,,lõpus on sul see ja see hoie - mõtle, kuidas pildi peal ilus oleks!'' jne. Õppisime pitchingut - kui sa esimese pika löögiga ei saavutanud seda kaugust, mida saavutama pead, siis kasutad seda võtet vms.
Peale golfi sõitsime Oldenburgi. See linn on niiiniii ilus ja lahe ja tsill ja üleüldse mega armas linn. Natuke suurem kui Tartu. Istusime kaks tundi mööblipoes, hostvanemad valisid uut söögilauda ja toole, lasid seletada endale igat detaili jne, aga okei, ma saan aru, need asjad mis lõpuks valikus olid, ei olnud just kõige odavamad... Pärast tegime veel tiiru jalutajate tsoonis, kus kõik poed ja baarid ja asjad on ja seal oli eile ostuöö. Tänavatel seisid elus modellid nagu vaateakendel (Panen pildid ka varsti). Seal ringi kõndides ja vaadates neid inimesi, kõigil nii mugav ja lebo stiil ja üleüldse kogu see õhkkond oli seal nii hea ja soe. Seal linnas võiks vabalt elada. Tagasiteel käisime jäätist söömas :) megahea oli.
Kui me lõpuks koju jõudsime, siis oli kell juba 21 ja mul oli kiirekiirekiire, sest ma polnud absoluutselt valmis kluppi minekuks. Lõpuks, kui kell juba 22 oli, jõudsin Kathy juurde, kus olid juba Tim, Maike, Vanessa, Vanessa ja Kathy. Siis küsis Kathy, kas mul ikka dokument on kaasas ja no loomulikult mul polnud, sest ma siiski harjunud, et jätan kõik koju, aga siin on vanusepiirang 16a ja ma sain esimest korda elus dokumenti näidata turvadele :):):). Igaljuhul käisime Kathyga mulle dokki toomas ja siis läksime tagasi tema juurde. Mingi aja pärast tuli avastus, et ma olin ainus kellel kontsi jalas polnud - okei, tulime uuesti minu juurde Kathyga ja panin ka kontsad jalga, mis oli vägaväga vale otsus. Umbes kell 24 tuli Felix (Kathy vend) ja me tellisime takso, sest klubi on u15km linnast väljas. Mega imelik oli see, et enne kella 24 saavad ainult alakad sisse ja peale seda peab sul olema vähemalt 18a saatja ja üks 18a saab sisse võtta kaks alakat. Läksin Julieniga (Vanessa poiss) sisse ja näitasin dokumenti et ma olen 17, turval oli suht tegemist mu eesti keelse dokumendi tõlkimisega, aga sai hakkama. Kui ma sisse olin jõudnud, siis ma vaatasin seda kõike suu ammuli, see oli suur, reaalselt suur - neli korrust? Nägin nii palju tuttavaid inimesi ja kõik olid nii sõbralikud ja mind tutvustati nii paljudele(muidugi ei jää mulle need nimed kõik meelde). Ja nagu mulle öeldi - seal oli tõesti palju Bauereid ka ja nende jaoks olin ma uus ja huvitav. Aga õnneks olid mul mu toredad kursusekaaslased alati kõrval. Tantsisin niiii palju ja kõik olid kohal. Umbes kell 4 tellisime takso ja sõitsime Papenburgi (Vanessa, mina, Maike, Martin, Tim, Tillmann, Felix ja Henrik). Taksos laulsime kõik: Aleee, Alee, Alee, Alee - eine Strasse mit vielen Bäumen - ja das ist eine Aleeeee! Moshe, Moshe, Moshe,Moshe - eine Kirche, ohne Jesus - ja das ist eine Mosshhheeee!!! Nii lõbus oli.
http://www.youtube.com/watch?v=sZaZAxWib6M (tegu ei ole minu tuttavatega)

Pühapäev

Ärkasin kell 10.30, magama läksin 5. Käisime hostemaga Erntedankfestivalil (siin linnas toimub ikka koguaeg midagi). Tänavatel sõitsin traktorid, millel olid suured majad ja asjad taga, mis olid inimesi täis, kes pidutsesid sajaga (panen pildid, siis saate paremini aru).
Tegelikult on täna veel Jahrgangi pidu tsirkusetelgis, aga ma ei lähe sinna, sest Kathy ega keegi ei lähe ja homme on siiski kell 8 kool ja väljas sajab vihma ja jube külm on ka. Niiet ma arvan, et pole mõtet maksta selle eest, et külmetada.

Mu päkad on niiiiiiiiiii valusad ja jalalabad on sinikaid täis, sest ilmselgelt leiavad kõik, kellel kontsad jalas on, alati minu jalad üles, kuhu peale astuda...

Terve järgmise nädala teeme 11. Jahrgangiga tsirkust, mulle sobib, mulle sobib, mulle sobib!




Kallid-musid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar