30 november 2010

Kolmapäev.
Kool. Bioloogias vaatasime mingit filmi tuberkuloosist. Täitsa huvitav oli.

Neljapäev
Nii ilus päev oli. Kõigepealt see, et ma pikalt magada sain ja siis okitoki välja nägin. Erdkundes saime oma Klausurid tagasi ja ma sain 7 punkti!! Ma olin lihtsalt niiiiiii õnnelik, klassi parim töö oli 12 punkti ja paljudel oli veel 7 punkti ja 6 punkti ja 5 jne ja mul oli 7!!!! Olin niiiii õnnelik ja nii hea tunne oli ja kõik oli perfekto! Õpetaja kirjutas ka töö alla, et mu keel on nii palju edasi arenenud ja et ''Jätka samas vaimus!''. Niiiiii tore! Pluss sel ööl nägin ma oma esimese saksa keelse unenäo. Unenägu ise oli õudne - ma olin Austrias mäe otsas ja mul polnud ikka veel kiivrit ja ma olin nii kurb, et ma alla sõita ei saa, sest mul kiivrit pole. Ärgates aga, oli hea meeel, esimene saksa keelne uni! Jeeee! See näitab ainult seda, et edusammudedusammud! Kolm tundi koolis olid ka toredad, nägin sõpsusid jne. Mu ilusa põeva lõpetas trennis küüne murdumine. Kohutav. Mul umbes 7mm küünt alles ja verd tuli ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii valus oli ja siis see ots veel tölpnes seal otsas ja fuh.

Reede
Kool ja võrkpall. Murdsin järgmise küüne, valus! Koju tulles lõikasin kõik ära. Muud tähtsat vist ei teinudki. Muidugi üks ühine krimi vaatamine, aga see nii tavaline.

Laupäev
Nii kui pimedaks läks, siis läksime Pascali ja hostemaga Aschendorfi jõuluturule, vaatasime ringi ja jõime hõõgveini ja kõik oli nii ilus, sest puud olid valged, aga lund muidugi ei ole, VEEL.
Õhtul saime sõpradega Kathy juures kokku, et hiljem Steffenisse minna. Maike juures oli ka Kursfete, aga see oli ainult nende kursuse inimestele mõeldud. Igaljuhul me olime Kathy juures: mina, Kathy, Vanessa, Julien, Mike, Sven ja Felix. Mingi hetk tellisime takso ja lendasime laivi. Pidu oli mega, nagu alati. Siinsed peod on üldse täielik next level, minu arvates. Seekord läksin Sveniga sisse ja juba see tilluke hetk, mis ma seal väljas ootama pidin, oli mul mingi kamp ümber ja kõhe tunne tekkis juba, aga siis tuli Sven ja päästis mu. Sees oli niiii palju rahvast ja tuttavaid ja erinevad dj-d ja bändid ja mega lahe :)

Pühapäev
Lasin põhimõtteliselt terve päeva tühja. Käisime hostema koolis ta klassi kaunistamas ja kaunistasime kodu ka ja siis sõime ja eeeeeeee.. jah kõik. Esimene advent oli ka. Hostema tegi jõulupärja küünaldega ja ma aitasin ka jajajajajaja siuke tore jõulune päev oli.

Esmaspäev
Täispikk koolipäev. Nägin jälle igast toredaid inimesi ja sattusin täiesti uute kohta koolis, kus ma polnudki veel käinud. Trepist üles, trepist alla, uksest sisse, uksest välja, käigust sisse, käigust välja, liftiga üles ja oledki kohal, lihtne eks? Nja.
Kodus tegi mu tore hostvend mulle advendikalendri. See ripub nüüd küügis, siuke suuuuur, terve seinasuurune ja igal päeval on oma kotike kingitustega, nii armas :) Kolmapäeval saan esimese juba avada! Õhtul oli keegi külaline meil ja siis istusime kaua kaua üleval.

Teisipäev
Kool ja siis aitasin hostemal toite teha. Meil praegu mingi 12 õpetajat all istumas. Räägivad seal juttu jne. Muidugi alguses tutvustatakse mind kõigile ja siis mul nii veider olla seal. Aga jappp, nii on lood siin pool sood, seal pool sood oli viinapood. (Tuli lambist see vanaisa ütlus meelde :):):)) Homme on teater. Laupäeval lähen kas sõpsudega Münsterisse jõuluturule või hostvanematega Oldenburgi jõuluturule. Õigem oleks ma arvan, et vanematega minna, sest see juba kauem ette planeeritud. 10.12. lähme Düsseldorfi hostvenna juurde LOODETAVASTI. Ja juba varstivarsti asume Austria poole teele :)


Kallidmusidpaid

Anet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar