23 november 2010

Teisipäev
Kool.

Kolmapäev
Kool ja õhtul sõime Dönereid, nämnämnäm, hostema esimene Döner oli see vist, kui ma õigesti aru sain. See on nagu tortilla ja wrapi segu, liha ja salati ja kastme ja asjadega. Nämnämnäm, peaks olema türgi spetsialiteet (on siuke sõna olemas eesti k ikka?) igaljuhul türklased leiutasid selle Saksamaal.

Neljapäev
Kool ja trenn. Trenn oli mega lõbus, nagu alati. Alati kui keegi mind kellelegi tutvustab siis on mul igast tiitleid nime ees, nagu mingi kuninganna või vürst või krahvinna oleksin :D ''unsere Austauschschülerin Anet, aus Estland'', mitte niisama Anet. Ja nimega see ka, et ma ükspäev mõtlesin, et ma oleks võinud ju alustada siin sellega, et ütlen oma nimeks Anet [Aned, Aaaanet], aga mis tehtud see tehtud, Anetttt öelda on ikka lihtsam. :) Kuigi oleks ju tore vahelduseks Aned ka olla :D:D hehehehe :D

Reede
Täispikk koolipäev. Võrkpall oli ulme, mu küüned valutasid ja muidugi vaatab just sel hetkel õpetaja just mind, et hinnata, kui mina palli kuskile jumalteabkuhu lennutan. Aga mis seal ikka, vähemalt oli lõbus.

Laupäev
Käisin Anne, Tobiase, Julia ja Sophiaga kinos, Harry Potterit vaatamas :) Kino algas kell 16, me olime kell 15 juba kinos, et kohti ikka saada ja nii uskumatuna kui see ka ei kõla, oli juba 3/4 kinost täis. Ega see kino siin väga suur ei ole, ühes kaubanduskeskuses, nagu meil Solaris nt. Aga ikkagi tillemad saalid, kui Solarises. Nii tsill oli see, et ma teadsin isegi kinos paari inimest, hea tunne oli. Pärast teised läksid mäkki sööma, aga ma olin Kathyle lubanud, et ma teen midagi meie ''Clique'ga'' ehk meie sõprusringkonnaga(?). Käisime siis Tilmani juures, istusime ja vaatasime telekat ja rääkisime ja sõime ja tore oli. Umbes kell 24 olin juba kodus, sest järgmine päev oli sõit Linderni, hostvanaema ja hosttädi juurde.

Pühapäev
Lindern. Hosttädi ja ta mees avasid galeriis uue näituse. Lambid ja keraamika ja ehted ja maalid. Kõik olid pidulikult riides ja igast tähtsad tädid-onud olid kohal. Näitus iseenesest oli tavaline, mingeid üliägedaid pilte polnud jne ja ehted olid MEGAkallid, 3000euri jne. Pärast läksime hostvanaema juurde ja sõime ja siis mu hostonu naine tõi mulle mäesuusad ja kepid ja need saapad ja ma olin nii JEEEEEEEEE! Danke schön, danke schön!!! Kõik siiani läheb nii hästi. :) Hostvanaema andis mulle veel ühe Merci shoksikarbi kaasa, mida ta teeb alati, nii armas :)Õhtul vaatasime veel mingit filmi ja siis oligi päev läbi.

Esmaspäev
Täispikk koolipäev kella 8.10st kuni 15.50ni. Kooli minnes vaatasin Vertretungsplani( plaan/paber, kus kirjad mis tunnid täna ja homme ära jäävad) ja olin suht imestunud, et meil ei jäägi ühtegi tundi ära täna v???? mismõttes?? ja siis pärast sain teada ikka, et Veinitunnid jäävad ära. Votvot.

Teisipäev
Kaks esimest tundi olin koolis, nüüd vabad tunnid. Istun ja kirjutan teile siin :):)



Mis veel lahedat on on see, et Kathy rääkis mulle laupäeval, et Vanessa on oma posiga Hollandis, et nad nüüd pool aastat koos ja blabla ja mu reaktsioon oli siuke : ,, VAUUUU, nii lahe Hollandis!!! Vinge! Mis teevad seal?'' vastus oli siuke:,, Anet, Holland ist um die Ecke, nur 5 Minuten mit dem Auto...'' UPSSS, ma pole ikka harjunud selle mõttega... (tõlge:,,Anet, Holland on siin samas, 5 minutit autoga'')


Täna õhtul vaatame saksa kursusega Iphigenie filmi aulas ja õpetaja toob meile õlut... sellega pole ma ka veel harjunud, et koolis juuakse ja õpetajatega koos ka jnejne.
1.12. lähme saksa kursusega teatrisse Die Physikeri vaatama ja ma lubasin endale, et selle raamatu ma loen läbi ka! :):)

Ja nüüd parim uudis:
21.12. OLEN MA AUSTRIAS FLACHAUS SUUSATAMAS!!!!!!!!!!!! KUNI 28.12. ilus või mis? :D Ma küll ei tea, kuidas ma seal hakkama ei saan, aga küll ma ikka saan kuidagi :)
ja 14.12. tuleb mu hostõde Las Vegasest jõuludeks koju.

Aeg läheb nii kiiresti, nüüd tuleb Jana ja siis Austria ja siis uusaasta ja siis Mittelseminar ja siis sünna ja siis kevadvaheaeg ja siis tulevad mingid karnevalid ja ballid ja asjad ja siis ongi juba juuli ju ?!?!??!?!?!?!?!?!?!


ich liebe euch alle da, in Estland :)

Eure
Anet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar