15 november 2010

Teisipäev

Olin kaks tundi koolis ja siis tulin koju, et sõita Hamburgi. Hostvend ütles, et ma oleks kell 12 valma ja ma olin ka! Aga ta arvestas sellega,et tavaliselt kõikidel teistel pereliikmetel läheb palju orhkem aega ja hilinevad jne ja seega ütles mulle 30min varajasema aja. Lõpuks kell 12.45 olime ta tüdruku juures ja siis sõitsime juba Hamburgi poole. Teel lugesin veel oma inka raamatut, sest mul oli järgmine päev kontrolltöö (klausur). Hamburgi jõudes käisime niisama linnas ringi ja nii hea tunne oli, et ma olin seal juba käinud :) nii lahe. Siis käisime söömas ja siis sõitsime Hafen Theateri poole. Teatri enda juurde sõitsime laevaga. Käisime vaatamas ''Der König der Löwen''-it , ehk Lõvikuningat. Mu ootused olid suht suured ja muusikale olen ma ka juba omajagu näinud, võrreldes näiteks hostvennaga, kes oli oma elu esimesel muusikalil. Igaljuhul kõik oli väga ilus ja kujundaja oli palju vaeva näinud ja kõik ilusti teinud, kõik loomad jne olid väga fantaasiarikkalt tehtud, aga lauljad olid kuidagi nõrgad, võimalik , et see on ainult minu arvamus... kõik kuulsad laulud olid esindatud, nagu näiteks ''hakuna matata'' ja ''can you feel the love tonight''. Laulud olid iseenesest ilusad :) Peale muusikali läksime Reeperbahnile, see on nagu Amsterdami Punaste Laternate tänav, kes käinud - see teab. Aga Reeperbahn oli veel suurem ja see akendepeal-seisvate-naiste-tänav oli ainult meestele. Terve tänav oli sex-shope täis ja stripiklubisid jnejne ja tänavad olid paksult prostituute täis, kõigil paksud sulejoped ja kõhukotid ja megasuured ja paksud saapad jalas. Naised iseenesest nägid osad päris normaalsed välja, vn nagu tavalised inimsed, aga oli muidugi ka siukseid rõvedalt ülemeigitud piffe. Siis tegime Katharinaga(hostvenna tüdruk) vähe nalja, lasime Pascalil(hostvend) üksi sealt läbi kõndida ja me olime teiselpool teed. Tal oli sekundiga parv naisi ümber jne. Ja siis mingi hetk avastasid neiud, et me oleme teiselpool teed ja OHJUMAL, kus siis läks sõimuks, päris huvitavaid ''komplimente'' saime enda välimuse kohta ja saime ka teada, kes me ''tegelt'' oleme. Peale seda kõike läksime Hamburger Dom-ile, see on peale Oktoberfesti suuruselt teine või kolmas siuke pidu. Kõik suured atraktsioonid ja ameerika mäed ja baarid jne ja see oli tõesti hiiglaslik, nagu mingi suur lõbustuspark keset linna. Ja nüüd pange tähele - vihma sadas ja ma olin ilma mütsi, kapuutsi ja vihmavarjuta! Juustest küll pärast midagi järele ei jäänud. Siis asusime tagasi teele ja kell 1.30 olime umbes kodus ja ma ärkasin järgmine hommik kell 6.30. ILUS!

Kolmapäev

Rise and shine! 5 tundi maganud ja alustasin teed kooli poole, et kirjutada inglise keele Klausur. Terved kaks tundi kirjutasin mingi teksti kohta konkreetselt mula, ma loodan, et seekord oskasin ma rohkem heitada tühjusest. Õhtul läksin Laterne-laufenile. See on nagu meie Mardipäev, aga ilma kostüümide ja asjadeta. Käes on sul latern ja siis käid samamoodi ukselt uksele. Kell 17.30 oli Katja, mu tennisekaaslane autoga maja ees ja sõitsime kolmekesi - mina, Katja ja Amrai kuskile kõrvallinna. Tavaliselt käivad laterne-laufenit Abijahrgang jooksmas, ehk 12/13 klass ja siis käivad õpetajate juures joomas. Meie käisime mingi kirikuühendusega, kui nad mulle autos seda ütlesid, siis ma olin suht üllatunud ja ei kujutanud ette, mis inimestega seal tegu võib olla, aga ma olin niiiiniiii positiivselt üllatunud sellest kõigest. Meid oli umbes 20 ja nad kõik olid niiiiii lahedad! Jooksime kolmes grupis ja igas grupis oli ka kitarrimängija. Mina jooksin Katja, Amrai, Frauke, Tomka, Jensi ja siis kitarristiga, ma tema nime ei mäleta enam :D Õhtu eesmärk oli koguda raha India laste jaoks, et nad seal kooli saaksid minna ja see oli kõike siiram ja positiivseim õhtu üleüldse! Laulsime inglise keelseid laule ja siis ütlesin mina(!), kes me oleme ja mille jaoks raha kogume. Nii kohutavalt armas oli, kui mõnel inimesel tuli kuulates pisar silma jne. Laulsime siukseid aeglased ja ilusaid laule ja kõik oli niiniii nniii ilus! Ma ei oska seda lihtsalt sõnadesse panna... kell 21.30 läksime kogunemispunkti tagasi ja jõime teed ja sõime shoksi jne. Terve laud oli maiustuste all lookas, aga see kõik läks kirikule ja raha kogusime kolme grupi peale kokku 575euri!!!!! Mul oli nii hea tunne pärast, et olin midagi nii toredat teinud ja inimesed olid ka kõik niiiiii vinged! Panen pilte ka kunagi, ehk jõuan täna ka...

Neljapäev

Sain jälle magada ilusti. Väljas oli mega torm, puud lendasid ja padukat sadas ja tuul oli metsik, niiet ma sõitsin kooli 1 m/s. Õhtul käisin veel trennis ja ma olin ainus vapper oma grupist, kes tormiga kohale sõitis! Eestlane :) Treener kutsus järgmise grupi tsikid muga mängima ja mulle isegi meeldis see variant, sest nad mängisid paremini, kui mu oma grupp. Tore päev oli.

Reede

Kool. Võrkpall oli jube, ma mõtlesin, et kõik mu küned lendavad minema, aga see-selleks. Ma olen kohutavalt palju arenenud tegelt selles mängus, niiet ma võin suvel rannas kaasa mängida julgelt! :) Pärast tuli Kathy minu juurde ja ta aitas mul uurimustööd teha.

Laupäev

Tegin terve päev uurimustööd... ja õhtul oli poliitikute pidu. Niiii mega pidu oli. Sain paljupalju tuttavaid ja tantsisin paljupaljupalju. Naersin ka palju ja rääkisin ka palju ja perfekto õhtu oli. Kõige naljakam on see, kui keegi tuleb su juurde ja küsib, et kes oled-kust tuled ja siis ütled ''anet, eestist'' siis vastustevariandid on sellised: a)''aa, lahe, ma olen riias käinud'' b) ''oh, kas sa räägid vene keelt`?'' c)'' mulle niii meeldib eesti, nii ilus maa, ma olen palju kuulnud/uurinud eesti kohta'' ''mida sa siis tead Eestist?'' ''eee....nojah......:):):) sina tuled sealt!'' Koju jõudsin umbes kell 6 või varem veitsa. A poliitikute pidu seepärast, et mu hostvend on siinsete noorte-poliitikute-eesistuja vms ja siis ta oli üks põhitegelasi seal ja võttis mu kaasa :) Nii tore.

Pühapäev

Tegelesin uurimustööga ja valmis ta saigi!

Esmaspäev

9 tundi koolis, Erdkunde Klausur (maateadus, või geograafia) ja uurimustööde ära andmine. Hostvend viis mu tööd hommikul trükki, või ma ei tea mis sõna see on, kui paberid kokku raamatukks pannakse. Igaljuhul tegi ta seda ja siis mu naabritüdruk tõi nad kooli, sest mul polnud õhtegi vaba tundi. Siis ta andis need Kathyle ja Kathy andis mulle need ajaloo tunnis. Vot nii! Ja nüüd istun siin ja kirjutan, kuigi peaks ruttu inka kodutöö ära tegema :)

Äkki jõuan täna veel pilte ka panna, vaatab seda nalja veel.

musidkallidpaid

Anet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar