08 november 2010

Teisipäeval sai mul kolm kuud Saksamaal, aeg läheb kiiresti või mis? Mõtlesin ükspäev, et mul on ainult 8 kuud jäänud. Nagu mis mõttes? Ma olen juba 1/3 oma vahetusaastast läbinud. Natuke liiga kiiresti. Ma kohe kardan seda 1.juulit.

Aga natuke ju aega on ja elada tuleb praeguses hetkes ja elu tuleb nautida, vot nii.

Kolmapäeval käisin kolm tundi koolis ja pärast sõitsin rattaga ringi.

Neljapäeval magasin kauakauakaua ja kooli ei olnud. Käisin postkontoris ja pärast läksin trenni. Trenn on alati lahe, mängin koos kolme teise tüdrukuga (kaks 18a ja üks on 20 vist). Alati saab nalja ja tennis tuleb mul siin ilusti välja ka.

Reedel oli saksa keeles kontrolltöö, tuli Goethe Iphigenie't interpreteerida. Meile anti mingi tekstilõik ette ja siis pidi sellest kirjutama. Ma ei saanud mitte midagi aru :D Tõlkisin omale iga teist sõna ja kuna see tekst oli nii vana, siis minu väikses taskusõnaraamatus ei olnud enamikke neid sõnu. Pärast kuulsin teistelt, et isegi nemad ei saanud väga sellest tekstist aru. Järgmine raamat on meil Physiker, see pidi olema vähe lihtsam. Vaatab. Õhtul olime Timi juures. Kõigepealt saatis Kathy sõnumi, et me koos läheks. Siis saatis ta sõnumi, et ta ei tulegi, et ma läheks Vannyga. Olin õigel ajal maja ees ja mind ootas hoopis Martin. Huvitavhuvitav. Lõpuks tuli Vanny ka ja me sõitsime läbi kohutava paduka Timi juurde. Istusime ja rääkisime jne sõpsudega seal ja pärast osad läksid edasi Revieri ja osad sõitsid koju, läbi julma paduka...

Laupäeval olin kodune. Hostvanemad olid naabrinaise sünnipäeval ja me käisime hostvennaga burksi ja friikaid ostmas ja siis sõime ja sõime ja sõime ja mul oli küht nii täis, et mul oli järgmine päev ikka veel kõht täis. Aga üli hea oli!

Pühapäeval ei teinud midagi, üritasin oma uurimustööd teha, aga see väga ei edenenud. Käisin rattaga sõitmas ja õhtul vaatasime krimit ja päev oligi läbi.

Täna käisin koolis. Täispikk koolipäev, seda pole ammu olnud. Katja helistas ka praegu, kutsus mind Laterne-laufenile, mis tegelikult on abiturientidele, aga kuna ma olen vahetusõpilane, siis ma lähen temaga kaasa ja ta tuleb mulle kolmapäeval autoga järgi :) toretoretore!

Homme lähen Hamburgi. :)

2 kommentaari:

  1. Ma võin sulle öelda, et Physiker ei ole väga palju lihtsam. Keel on lihtne, aga et jutust aru saada, siis võib ennast lolliks mõelda. :D

    VastaKustuta
  2. Tegeeeeeeeeeelt? Halb, väga halb.

    VastaKustuta