28 august 2010


Mu matemaaika kursus. (Ilmselgelt keegi tark arvas, et ma olen hirmus nutikas mates ja pani mind mata kõige tugevamasse kursusesse, ehk Leistungskursi, istun seal nagu tõeline tola, mitte midagi ei oska)
Üleeile käisin vaatamas tantsutrenni, see ei ole minule - vanad naised võimlevad vms. Täna käisin poksimist vaatamas.. Homme lähen tennist mängima. See oli üsna veider, kuidas me täna naabritüdrukuga tennisest rääkisime, ma istusin oma akna peal ja tema oma akna peal, mulle sobib :D:D Täna lähen veel host-vennaga tenniseklubi peole, tean sealt ainult kahte inimest, niiet tõotab tulla huvitav. Eile rääkisin hostemaga sellest, kuidas nad minuni jõudsid, tuli välja, et mind oli välja valinud hostvend ja vanemad olid valikuga nõus. :)

2 kommentaari:

  1. ooi, mis nunnu sa oled seal:D
    ull poisteklass.. ja miks neil kõigil adidased jalas:D

    VastaKustuta
  2. pailaps123, see jalatsite värk on lahenzzzz jap :D

    VastaKustuta