22 august 2010

30.08. on Erdkunde kursuseekskursioon kaubanduskeskusesse, ülesanne: shoppamine. :D MULLE SOBIB! Õpime Erdkundes töökohtadest ja töötusest jne, seega kuidagi saab seostada küll..
01.10. on Seminarfachi kursuseekskursioon veiniistandusse, ülesanne: maitsta veine ja vaadata, kuidas valmistatakse veini. MULLE SOBIB!
01.12. on Deutschi kursuseekskursioon teatrisse.
27.06.11-01.07.11 on terve Jahrgangiga lõpureis. Tegelikult pean ma juba 01.07. ära sõitma Berliini, aga vaatab, kuidas asjad lähevad.

Üleeile sõime õhtusööki, milleks on kas salat või saiake, ja siis tuli host-vennal mõte, et ''Lähme jalutama Botangesse!'' Pärast tuli välja, et see koht on Hollandis ja me käisimegi niisama lambist Hollandis jalutamas.

Eile käisime Kletterwaldis, nagu meie seikluspark. Tore oli. Pärast läksin Katharina juurde, istusime ja rääkisime juttu. Ma ei suuda enam kaua saksa keelt rääkida, sest mind nii häirib, kui mu sõnavarast puudub mõni niiii lihtne sõna nagu näiteks ''veider'' ja kui kasutada mõnda sünonüümi, siis on jutul kohe teine tähendus. Igaljuhul, umbes kell 20.30 hakkasime liikuma kooli poole, sest seal oli Campus Rock. Alguses mõtlesin, et see ei ole väga mulle, aga see kõik oli mega! Sain paljupalju uusi tuttavaid ja nägin klassikaaslasi. Üsna veider oli, kui mind tutvustama hakati ja selle peale öeldi nt ''Ja, ma olen juba kuulnud tast.'' ''Ja, me käime seal ja seal kursusel koos.'' (Ja ma inimest esimest korda nägin omastarust..) jnejnejne. Lahe. Pärast, kui bändide aeg oli otsas, algas After-Show, kumminukk pandi dj-ks ja pidu läks lahti. Järsku ilmus kohale punt panokaid, kes lõpuks juba päris häirivaks muutusid. Naljakas on see ka, et õpilased panevad koos õpetajatega pidu. Naljakas oli vaadata, kuidas näiteks Bio õpetaja, õlletops käes ja suits näpus sulle vastu jalutab ja küsib:,,Kuidas pidu meeldib?'' Vahepeal helistas mulle veel Maiku, ma aru ei saanud, mida ta rääkis, aga vähemalt oli meil mõlemal huvitav.

Täna lähen host-vennaga grillpeole. Kohale tuleb Niedersachseni mingi peaminister või keegi. Praegu alustan kolimist alumisele korrusele. Eestis ei suudaks ma küll poole tunniga kõik oma asjad kokku korjata ja teise tuppa elama asuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar