29 august 2010

Eile tennisclubheimis vms (ma ei tea, mis see nimetus täpselt on) oli tore. Olime 14 kesi, kõik, kes tennist seal klubis mängivad. Papenburgis on kaks tenniseklubi: schwarz-rot ja blau-weiss. Minu hostpere on schwarz-rotis. Igaljuhul rääkisime juttu, naersime, kuulasime muusikat jnejnejne. Tutvusin oma uue treeneriga. Lahe oli. Täna käisin hommikul naabriga tennist mängimas. See on lahe, et väljakuid võid vabalt kasutada, maksma ei pea midagi. Kuna ma pole kaua mänginud, siis ma arvasin, et ma ei mängi just kõige paremini, aga ma mängisin oodatust paljupaljupalju paremini. Ilm oli ka ilus. Päeval käisin hostvennaga ja ta sõbrannaga Augustmarktil. See on nagu meie tivoli vms ainult et siin on lisaks atraktsioonidele ka mega palju igasuguseid ratastel baare ja õllekohti(?). Siis hakkas padukat sadama ja tulime koju tagasi. Homme saan shoppppamaaaaa :):):)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar