27 august 2010

Esmaspäeval täitub neli nädalat, aeg lendab kiiiiiiresti, väga kiiresti ja mul on ikka tunne, et varsti saab mu reis läbi ja olen jälle kodus.. Igatahes, olen hakanud igasuguseid trenniasju nüüd ajama - teisipäeval lähen tennisesse, järgmine laupäev golfi ja siis saan kuukaardi (5€), millega saan kõikidesse trennidesse, kuhu tahan (tants, ujumine, aeroobika, kulturism, lauatennis, sulgpall, poks, kõndimine, rulluisutamine jnejne) See on tore, käi trennis palju tahad ja maksad ikka sama palju, ainult tennis ja golf tuleb erladi maksta. Golf on mul ainult mingi algkursus ka, kuu aega. Täna olin esimest korda võrkpalli grupis kehalises, enne olin sulgpallis, aga siis vahetasin ühe klassivennaga ära. Tund oli lahe, ega ma just kõige osavam pole, aga küll tuleb. Homme või ülehomme lähen naabriga tennist mängima, kes on meie linna meister noorteklassis, edu mulle! :D See nädalavahetus on ka Augustmarkt, mis pidi olema noortele(!) tore asi. :D Ilm on täna mega jube, 11kraadi ja padukas terve päev, õnneks viis mind host-vend täna autoga kooli ja tuli vastu ka, pean jälle ütlema - MULLE SOBIB! Sain täna klassipildid ja enda portreepiltide pataka, jumalhoia, kui hirmushirmus! Äärmiselt ebaõnnestunud pilt ja siis on siuke klassipilt nagu meil on lõpukaaned, portreepilt ja nimi, minu nimi on väikeste tähtedega kirjutatud - mulle ei sobi. :D Tundides teen edusamme: tegin oma esimese ülesande matas kaasa ja saksas sain luuletusest aru. Praegu ootan esmasp, Euroopa suurimasse kaubanduskeskusesse!!! megamega.



Mondnacht

Es war, als hätt' der Himmel
die Erde still geküsst,
dass sie im Blütenschimmer
von ihm nur träumen müsst.

Die Luft ging durch die Felder,
die Ähren wogten sacht,
es rauschten leis die Wälder,
so sternklar war die Nacht.

Und meine Seele spannte
weit ihre Flügel aus,
flog durch die stillen Lande,
als flöge sie nach Haus.

/Joseph von Eichendorff/

2 kommentaari: