15 juuni 2011














30.aprill

Kuna 1.mail sakslased pidutsevad, siis 30.aprillil tuli 1.maisse sisse pidutseda. Kõigepealt grillisime Annika juures koos 12 sõbraga ja siis istusime kuni kella 1ni umbes ja siis trippisime kõik ratastega jälle koju, et järgmine päev edasi tähistada.

01.mai

Kell 10.30 saime Kathy juures kõik jälle kokku, kus seisis meie käru koos jookide ja muusikaga juba ja siis asusime teele Gesprengte Brücke juurde, kus kogunesid nii paar tuhat inimest, kes kõik alustasid kodudest kärudega jala teed. Jaaaa, meil kulus nii umbes 5 tundi, kuni me lõpuks seal olime, aga see kõik oli ülim! Kuna seal oli nii palju alaealisi, siis tegi politsei ikka väga suurt kontrolli koguaeg, kõik inimesed teel kontrolliti üle, õnneks olen ma nüüd juba täisealine :D:D Umbes kell 20 olin juba kodus ja kell 21 magasin juba :) super päev oli :)

02.mai

9 kuud Saksamaal! Alguses olin koolis ja pärast sõitsime sõpsudega meie lennu telkimisele. Esimesel ööl me sinna telkima ei jäänud, sest öösel oli meeeeeeegamega külm, aga me olime seal nii umbes kella 1ni, istusime terve lennuga (100inimest umbes) lõkke ääres jnejne. Pärast tuli sinna järve äärde Maike ema meile järgi ja sõitsime jälle tagasi koju, et järgmine päev terve päev telkimas olla..

03.mai

Terve päeva olime seal lahinguväljal/telkimisplatsil. Kõik oli taarat täis jne ja telke täis ja kõik nägi nii kohutav, aga sama ka niiiii vinge välja! :D terve päeva trippisime seal ringi. Koht oli ühe järve ääres koos ilusa rannaga jne. Oli pikk päev ja pikk öö jne.

04.mai

Hommikul koristasime telkimisplatsi ja pärast sõitsime koju. Chill oli see, et mul oli koduvõti kadunud, aga õnneks oli garaaziuks lahti ja ma ootasin oma hostvanemaid paar tunnikest aias.. tüüpiline mina. Pärast käisime hostisaga telkimisplatsil mu võtmeid otsimas ja õnneks me ka leidsime need :) Hiljem käisin veel koos Vanny, Nilsi, Felixi, Timi, Tilmani, Marie, Chiara, Kara ja Johannesega jalkat vaatamas. Mängisid suht paljud meie koolist ja nad võitsid ka.

05.mai

Hommikul käisin hambaarsti juures ja õhtul tennises.

07.mai

Päeval käisime Janaga Vanny kinki otsimas, ta soovis omale palmi... :D njaa, õhtul istusime Vanny venna bändi prooviruumis ja sealt sõitsime edasi Kuperisse, see on üks klubi. See pidu oli ka meie lennupidu, toretore oli, nagu alati :)

12.mai

Kool ja siis tennis ja pärast läksin Jana juurde, et Annikale silt valmistada, kuna tal oli 13.aprillil sünnipäev ja sõbrad viivad päev varem alati sildi maja ette ja tähistavad päeva sisse. Tegime koguni kaks silti, sest ta on meie sõprade hulgast kõige noorem.. Ma poleks elus uskunud, et see õhtu niiiii pikaks kujuneb. Me ei olnud ainsad sõbrad Annikal, kes talle sildi tõid. Kokku oli inimesi nii umbes 40 ja pidu oli juba sel päeval suuuuuur ja tegu oli neljapäevaga.. :D SAKSAMAA!

14.mai

Päeval käisime kõrvallinnas Leeris koos Maike ja Kathyga. Pärast saime Kathy ja Maikega minu juures jälle kokku ja seadsime end valmis ja siis trippisime abiturientide juurde telkimisplatsile. Kuna me oleme klass nooremad, siis võisime me kõiki jooke jne asju vabalt võtta jne. Pärast sõitsime edasi Steffensisse. Steffens oli mega täis rahvast, sest kutsekoolil oli seal lõpupidu. Kell 7:00 jõudsime Kathy ja Maike ja Maike venna ja ta paari sõbraga Maike juurde, kuhu me kõik ka ööseks jäime. Tegime veel praemune jne. Mega pidu oli :)

15.mai

Käisime veel Kathy ja Maikega oma asjade järgi telkimisplatsil ja pärast sõime Dönereid koos :)

20.mai

Kool ja peale kooli trippisin rongijaama, et sõita Hannoveri Katharina juurde :) Istusin ilusti jälle Rheines ümber jne. Rongis oli mingi imelik must mees, kes rääkis, kuidas Jumal on meid ühte löönud ja et ma pean andma talle oma numbri, sest me oleme kokku loodud jne ja, et ta pole kunagi nii jalustrabavat naist näinud jne, aga see-selleks. Lahkusin Hannoveri jõudes rongist ja õnneks ta jätkas oma reisi. Tegu oli veel mingi muusikuga... :D hehe. Aga jaaaa, Hannover. Käisime Kathaga sushit söömas (sõin esimest kroda magusat sushit!), restoran oli ka vinge, istusid suure laua ääres, kus ujusid laevukestel erinevad sushid ringi ja sa said endale ise valida, mida sööd jne. Kihvt. Pärast võtsime cocktail-to-go’st endale koksid ja trippisime mööda linna. Istusime veel ühes katusekohvikus, kus põrandaks on liiv, toolideks rannatoolid ja diivanid ja ümberringi kõikjal palmid ja muidugi super vaade Hannoverile. Mega chill õhtu oli :)

21.mai

Ärgates olin üksi Katha korteris, sest ta pidi veel Akaseemiasse minema (laupäeval...). Igaljuhul seadsin end valmis ja trippisin kuni kella 13ni ise linnas ringi ja läksin talle siis Akadeemiasse vastu. Pärast tegime veel väikse tuuri linnale ja sõime Rathausi taga suuuuuuuuri muffineid jne. (mul on mustmiljon pilti ka, aga ilmselgelt ei jõua ma neid enam teiega siin jagada, EHK kõik, kes huvitatud, võivad neid Eestis näha ;) ) Õhtul käisime veel ühe noore poliitiku juures väiksel korteri-peol. Mu jalad olid üli paistes lõpuks... :D

22.mai

Sõitsime Kathaga mõlemad koos tagasi Papenburgi :) Ta vanemad tõid mu koju ära, vahvavahva. Need vanemad on ülimalt chillid, teeksid vist kõike minu heaks... :) Tore.

23.mai

Kaitsesin oma uurimustööd koolis. Sain paljupalju komplimente oma keeleoskuse üle. Õpetaja oli eeldanud midagi palju kehvemat ja ütles, et ta kartis, et ta ei tea mis hinde ta mulle panema peab jne, aga nüüd ütles, et ta saab mulle täiesti võrdselt sakslastega 12punkti anda (meil klassis enne olnud korra 13punkti ja korra 12punkti ja ülejäänud kehvemad..) EHK 2+ siinses mõttes, EHK 4+ eestlaste jaoks, mis on siinsetes tingimustes ÜLIM! :) olin megamgea õnnelik! :) vn olen siiamaani :)

Kõik vahepealsed päevad, mis ma siia ei kirjuta üksikasjalikult olen käinud koolis ja tennises ja jõusaalis ja jooksmas ;)

26.mai

Saabus minu tore vahetusõde tagasi Saksamaale Las Vegasest. Ärkasin ilusti varem ja tegin perfektse hommikusöögi talle ja mu hosttädile ja ta mehele, sest ma olin täitsa üksi kodus, kui nad saabusid.

27.mai

Sõitsin hommikul koos Jennaga, vahetusõpilane Soomest, elab mu tugiisiku juures, Münsterisse, et seal veitsa shopata ja ringi vaadata ja, et sealt edasi sõita Osnabrücki ja sealt edasi Belmi, YFU Re-Entry’le, ehk viimasele yfu-kohtumisele. Niiii üliüli vahva oli jälle vanu sõpru/vahetusõpilasi näha ja rääkida kõigest jne. Vahetusõpilased on lihtsalt üleeekõigeeeeeeee!!! :)

28.mai

Re-Entry. Erinevad töögrupid ja meisterdasime külalisperedele kingitusi jne. Üsna nukker oli nendes töögruppides oma lahkumisest ja asjadest rääkida, aga see oli igaljuhul vajalik, sest peale seda tundus kõik palju reaalsem ... Öösel tegime pimedas mingi veidra jalutuskäigu(pidi vist hirmutav olema) läbi metsa ja grillisime vahukomme jne :) Vahvavahva oli.

29.mai

Sõitsime tagasi kodudesse. Pascal oli mul ilusti rongijaamas vastas ja terve ülejäänud ühtu vaatasime televusserit ja rääkisime juttu Pascaliga.

30.mai

Avastasin hommikul juukseid tehes oma pahkluu juurest PUUGI! Mega paanikajaanika oli lahti. Hostema nägi seda elukat esimest korda elus ja sp helistasin Eesti-Emmele ja peale seda ajasin Pascali üles, et ta muga arsti juurde tuleks seda eemaldama :D:D:D Istusime üle tunni aja seal ja see arst saagis selle puugi mu jalalt koos nahaga välja.... aga vähemalt ma sain kindel olla, et mul mingeid puugi-tundlaid jalga ei jäänud.. Pärast käisin veel ühe tunni koolis ja õhtul sõitsime Pascaliga laevatehasesse uut kruiisilaeva vaatama ja pärast istusime linnapargis News Cafe’s ja rääkisime megamega kaua :)

31.mai

Kool ja õhtul vaatasime laenutatud DVD’sid koos Jana ja Pascaliga.

01.juuni

Kool ja õhtul käisin koos Janaga Hangover2 vaatamas kinos.

02.juuni

Kooli polnud, aga see-eest harjutasime terve päeva Kristina juures akrobaatika etendust koos Nili, Quani, Tramy, Michaeli, Nadine ja Maikega. TERVE PÄEVA!!!

03.juuni, reede

Hommikul vara sõitsime juba Norddeich tsikkidega, Jana, Vanessa, Vanny, Maike, Kathy ja Annikaga. See oli mu sünnipäevakingitus. Istusime terve päeva rannas ja chillisime ja rääkisime kõigest ja ülimülimülim oli!!! :) Päikest saime ka hullult...
Koju jõudes läksin Pascali juurde linna, sest linnas olid linnapidustused kanali ääres. Hiljem tulid ka Vanny, Vanessa ja Kathy. Ma ei tea, kas ma olen siia kirjutanud(vist mitte), et ma kohtasin siin ühes kaubanduskeskuses eestlasi ja läksin ise nende juurde juttu rääkima jne ja nad tundsid mind see päev ise ära ja tulid meie laua juurde (istusin Pascali, aselinnapea ja ühe suure firmaomaikuga ühes lauas) minuga rääkima. Nad ütlesid, et mul on täielik aktsent eesti keeles.... nojah. :D Igaljuhul trippisime terve ülejäänud õhtu koos nende kolme eestlasega, Pascali ja minu kolme tsikiga mööda kanalit. Mingi hetk tulid mingid Saaremaalased ja siis läksid minu saksa gängi ja eestlaste-gängi teed lahku. Olime veel suht kaua seal kanali ääres ja kuulasime Vanny venna bändi. Pärast sõitsid kõik koju, aga me läksime Pascaliga veel kluppi. Hommikul koju jõudes tegime veel praemune jne. Vahva õhtu oli....... :D

04.juuni, laupäev

Olin juba kell 9 valma, et sõita koos Pascaliga Hamburgi, aga ilmselgelt oli see veel natuke liiga vara ja me pidime alles kell 12 sõitma. Hamburgis oli mingi Ameerika piirivalve suur jahtlaev, kus peal töötab üks Pascali Ameerika sõbranna. Trippisime terve päeva mööda Hamburgi jne. Pärast tagasi sõites kuulasime mega kõvasti igast saksa laule jne.
Õhtul läksime veel korra linnapeole kanali äärde koos hostema ja Pascaliga. Nägin sõpsusid jne. Seekord olime juba vara kodus tagasi.

05.juuni, pühapäev

Päeva jooksul sõitsin linna, et aidata Pascalil valimisreklaami teha linnapeol poliitikatelgis. Mingi hetk ma ei jaksanud enam ja kutsusin Kathy ka linna ja siis me trippisime Kathyga mööda kanalit ringi ja sõime vahvleid.. :)
Õhtul vaatasime Pascaliga laenutatud õudukaid, hostvanemad olid shokis, et me nii hirmsaid filme julgeme vaadata, hehehhee :D :D :D

06.juuni, esmaspäev

Kooooool ja õhtul vaatasin jälle filmi, koos Jana ja hostemaga.

08.juuni, kolmapäev

Erdkundes oli mul PowerPointi esitlus :) ja õhtul vaatasime JÄLLE ühte filmi...

09.juuni, neljapäev

Peale kooli harjutasime JÄLLE akrobaatikat, seekord minu aias... ja peale akrobaatikat käisin tennises.

10.juuni, reede

Kehkas oli lõpuks meie akrobaatika-kava esitlus, super hästi tuli välja! :) Pärast kooli tuli siia Jenna, see vahetusõpilane Soomest ja siis seadsime end valmis minu kooli lõpupeo jaoks. Kõigepealt istusime Kathy juures koos tsikkidega ja siis sõitsime juba edasi peole. Pidu oli MEGAAAAAA!!!! Ma julgen pakkuda, et nii umbes 1200 inimest kindlasti... tehke järgi Eesti-abituriendid! :D Peol esinesid lõpulennu bändid jne, aga samas see oli ka topeltlendudega, sest see aasta lõpetas ka 12.klass ja 13.

11.juuni, laupäev

Päeval sõitsin Düsseldorfi Pascali juurde, Jana oli juba seal. Õhtul läksime Nachtresidenzi ( www.nachtresidenz.de ) vot see oli alles klubi, HAIGEEEEEEE!!! Ma isegi panin kontsad jalga selle nimel ja ma sain hakkama! Supersupersuper vinge klubi ja dj oli ka mingi kuulsus (Jan-Christian Zeller) sakslastele peaks see nimi ikka midagi ütlema... :D

12.juuni, pühapäev

Sõitsime Kölni. Nägin ära ,Kölner Domi’ . Käisime ka seal üleval tornis jne. Oli ilus küll ja... kuigi ma kujutasin endale ette, et see on veele hiiglaslikum. Saime ka Pascali naisega kokku ja õhe sõbrannaga. Õhtul sõitsime tagasi Düsseldorfi ja käisime hostpere ja Pasci naisega koos söömas. Linnas oli veel mingi Jazz-Fest, aga me tegime Janaga ühe väikse koduse õhtu. :) Pascal sõitis veel tagasi Kölni..

13.juuni, esmaspäev

Sõitsime koos Janaga tagasi Papenburgi. Teel koju käisime veel hostvanaemal ja hostsugulastel külas, meie väike peatus kujunes päris pikaks, sest pidime ka veel õhtusöögile jääma, aga vahva oli ikkagi. Mu vahvad hostsugulased kutsusid end ise minu ärasaatmispeole, mis seal siis ikka, tuleb see ka neile teha :D
Koju jõudes vaatasime Janaga veel telksi ja sõime jäätist, nomnomnom.

14.juuni, teisipäev

Pascal ja hostvanemad jõudsid ka tagasi Papenburgi.
Õhtul käisime veel Pascaliga tennist mängimas, alguses ei läinud ikka üldse... see on ikka raske ühe täiskasvanud mehe vastu mängida, eriti veel siis, kui ta mingi keerulise vindiga mängib jne, aga natuke võttis harjumist ja siis läks juba ilusti. Igaljuhul nalja sai. Meie tenniseklubil on nii vahva majake siin, ma pidin mainima seda fakti lihtsalt... ja kui mängida tahad, lähed lihtsalt väljakutele ja keegi ei ütle midagi... ülim!
Pärast käisime veel koos Katharina ja Pascaliga kreeka-toitu söömas ja kuna mul oli kõht niiiiii täis, siis ma nõudsin ühte ekstra rattatiiru, sest muidu oleks kõik pekiks läinud... ja mis siis juhtus?! Mu rattakumm läks juba 5ndat korda katki!!!! Nüüd, kus mul on siin olla jäänud kõigest kaks nädalat....ärgerlich!!

15.juuni, kolmapäev

Jälle kool... nüüd istun siin ja blogin... tegelt peaks asju pakkima, sest homme sõidan ma juba Berliini ja sealt edasi Dresdenisse :) tagasi olen 19.juuni öösel.


16.-19. juuni Berliin ja Dresden
22.juuni teen lahkumispeo oma sõpsudele.
24.juuni sõidavad kõik mu sõpsud ära lõpureisile...
25.juuni on kontsert laevatehase kõrval.
26.juuni on teater
27.-30.juuni sõidame me Pascaliga ratastega Hollandi, autoga Heideparki ja teen väikse viimse õhtusöögi oma hostperele ja vb ka hostsugulastele, seda peab veel selgitama...
kurbkurbkurb.
01.juuli viib Pascal mind Oldenburgi kella 7ks.
05.juuli alustan teed Eestisse.
06.juuli EESTI!


Vot nii... aeg lendab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar