29 juuni 2011

16.juuni, neljapäev

Tõusin mega vara üles, et olla kell 6 juba rongijaamas, et sõita Berliini ja õhtul sealt edasi Dresdenisse. Kõigepealt sõitsime Pascaliga sama rongiga Rheineni ja ta sõitis sealt edasi Kölni ja ma sõitsin sealt edasi otse Berliini. Berliinis käisin kõigepealt Bundestagi kuplis (ma ei tea, kuidas seda eesti k nimetatakse..) ja siis trippisin mööda vaatamisväärsusi. Väljas oli meeeeeeeeeeeeeeeega palav ja mul olid teksad jalas, hirmus ebamugav oli, aga mu kohver oli rongijaamas ja ma ei saanud ka midagi õhemat selga panna... Kell 18.42 sõtis mu järgmine rong edasi Dresdenisse. Dresdenis ootas mind juba Anja Moldovast. Tegime väikse tiiru Dresdenis ja siis sõitsime ta vahetuspere juurde, kuhu ma jäin pühapäevani.

17.juuni, reede

Ärkasime mega vara, sest Anjal hakkas kool kell 7.30. Kõigepealt näitas ta mulle oma kooli ja seejärel läks ta tundidesse ja ma trippisin üksi Radebeulis (15min Dresdenist, väike veinilinn) ringi. Käisin viinamarjapõõsaste/puude/istandite vahel ja erinevates väikestes lossides jne. Kui Anja koolist tuli, siis sõitsime jälle Dresdenisse. Dresden on ülim.... niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ilus lihtsalt. Nii palju, mida vaadata ja äärmiselt kultuurirohke. Olime Dresdenis kuni hilisööni, nalja sai paljupalju.

(Ma pean lihtsalt vahele kirjutama, et ma istun praegu rongis ja minu vastas ja kõrval istub üks perekond ja nad kõik loevad ajalehte praegu ja lehes on mingi lõik soome keeles ja kuna ma rääkisin emmega just eesti keeles telefonis, siis nad arvasid, et ma olen soomlane ja siis nad naersid soome keele üle ja ütlesid, et ’’tore, et vähemalt ükski meie lauast sellest kummalisest keelest aru saab’’ ja vaatasid kõik mulle otsa... :D :D hihihihihihihi ! Vähemalt ei arvatud seekord, et ma tulen riigist, mis asub Aasias Hollandi ja Iirimaa vahel ja, et ma räägin rumeenia keelt... :D )

18.juuni, laupäev

Sõitsime Moritzburgi ühte lossi vaatama. Loss oli ilus. Pärast ootasime bussi, mis ei tulnudki. Lõpuks sõitsime ühe bussiga kaks tundi hiljem ja kui me oma vahepeatuses maha tulime, saime teada, et meie järgmine buss ei sõidagi enam... Ühtegi inimest ka läheduses ei olnud, Anjal ei olnud mobla peal raha ka ja nii otsustasimegi üle põldude ja asjade teele asuda Spitzhausi poole, mida ma eelmine päev üksi külastanud olin. Teel sinna käisime maasikapõllul maasikaid korjamas, täiesti legaalselt, ma pidin 400gr maasikate eest 46centi maksma... :D ja muidugi enamikud maasikad läksid korjates ikkagi suhu... Teel tegime veel paljupalju pilte ja kui ma koju jõudes väga väsinud pole, siis ma näitan teile ka mõndasid. Njaaaa, õhtul sõitsime veel Dresdenisse. Üks Anja sõbranna pidas ühes pargis oma sünnipäeva. Sünnipäev ise oli natuke kummaline, keegi ühtegi sõna ei rääkinud jne.... Terve see aeg ma mõtlesin, kui palju mul ikka vedanud on oma saksa-sõpradega.. :) Õhtul läksime veel osadega neist kinno Resource Code vaatama. Peale filmi läksime BRN 2011-le, see oli MEGAAAAA!! Kui ma oleks oma sõpsudega seal olnud, siis me oleks ilusti pidu pannud, aga sellele seltskonnale, kellega ma seal olin, ei meeldinud siuke olukord, kui on palju inimesi ja kõva muusika... nojah. Aga ma sain reaalse elamuse, kõik tänavad olid paksult inimesi täis ja majadel olid aknad lahti ja kõik kohad olid dj’sid täis ja erinevad klubid ja baarid jne... MEGAAAA! Ülim pidu... aga jaaa, nagu juba öeldud, sõitsime me enne südaööd juba koju tagasi, aga huvitav oli ikkagi.

19.juuni, pühapäev

Hommikul käisime Meissenis koos Anja ja ta vahetusvanematega. Külastasime Saksamaa esimest lossi, mis ei olnud ehitatud kaitsmiseesmärgil, vaid elamiseks. Trippisime sealses vanalinnas, mis on arhitektuurilt sarnane Tallinna omale. Ja peale seda tõid nad mind rongijaama ja nüüd istun siin rongis teel Hamburgi, koos vahepeatusega Berliinis ja siis Hamburgist edasi Bremenisse ja sealt edasi Leeri ja Leerist Papenburgi ja sinna tuleb mulle keegi tore vastu. Kokku olen teel 6,5 tundi, 2 tundi olen juba läbinud, mu pingikaaslased on juba lahkunud, veini kohta on kõik õpitud kooli jaoks ja nüüd vaatam kohe mõnda Maiku saadetud filmi :)

Praegu filmi vaadates tuli pähe siuke mõte, et ma olen lihtsalt aasta kuskil hoopis teises maailmas elanud....

Naine mu kõrval loeb mingit isetehtud ajakirja, kus on retsept praetud merisigadest... hirmus.

Olen lõpuks ometi Bremen-Leeri rongis... Hamburgi jõudis rong 10 hiljem, õnneks hilines järgmine rong ka 5 minutit, ehk ma jooksin kahe minutiga hiiglaslikus Hamburgi rongijaamas teisele perroonile ja jõudsin veel rongile... Bremenisse jõudsin 20:55, järgmine rong pidi väljuma kell 20:54... nojah.. see hilines ka õnneks 30minutit... nüüd peaksin jõudma kell 22.55 Leeri ja mu rong Papenburgi väljus kell 22:38, UPS! Aga mul on asjad juba korras, hostisa tuleb mulle Leeri järgi :) vot nii on lood... a seda ka, et Dresdenis oli mega palav ja sp on mul lühkad jalas, siin aga on niiiiiiiiiiiii külm!!!

Niiiii, ma ei teagi, miks ma seda kohe ei postitanud, aga nüüd on kätte jõudnud juba 29.juuni ja ma teen veel kiired viimased kokkuvõtted, sest juba nädala pärast olen kodus :)

20.juuni

Koolis jäid mega mitmed tunnid jälle ära ja peale kooli käisin oma rattal paranduses järgi. See oli natuke kallis lõbu, aga ma siiski vajan ratast..

21.juuni

Kool ja peale kooli tuli Kathy mulle kell 17.45 järgi koos Maikega. Kumbki ei öelnud mulle sõnagi, kuhu me sõidame jne. Trippisime mööda linna ratastega ja ma pakkusin terve aja erinevaid kohti, kuhu me sõidame jne. Lõpuks jõudsime mega ringiga koolini. Läksime koolihoovi ja ..... WOW! Mu biooogia kursus oli hoovi laua katnud ja nad olid juba grillimas ja see oli väike üllatuspidu minule.. lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiii armas. Pärast mängisime koos õpetajaga Flunkyballi.

22.juuni

Koolis oli abikäkk, mis keelati poole pealt ära, sest koolis oli üleujutus veesõjast. Abikäkk on siuke üritus, kus abituriendid tulevad ja keeravad koolis õpilastele ja õpetajatele käkki :D vot. Pärast vaatasime abifilmi ja kaks abibändi esinesid. Lebo päev oli. Õhtul istusime minu jurues garaazis koos sõpsudega, grillisime ja istusime ja rääkisime. Siuke väike hüvastijätupidu.

23.juuni

Kool ja tennis ja siis tõid mu sõpsud mulle kingitused, milled ma alles eestis avada võin (khmkhm). Ja siis öösel käisin neile tsau ütlemas, kes Neapelisse lõpureisile sõitsid. Kurbkurb oli.

24.juuni, reede

Kool ja peale kooli oli koolis veel lõputunnistuste jagamine, kus 11ndikud pidid kellnerdama. Ma olin ka abis ja meeeeeeeeeega palju tööd oli vaja ikka teha, shampus välja kallata ja rahvale jagada ja mustad klaasid kokku koguda jnejnejnejne. Aga lahe oli ikkagi. Lõpuks istusime mingi 7 inimesega koolis üksinda ja trippisime ringi ja tegime ise showd endale ja istusime mingis salakambris lava all :D mega naljakas oli. Kuni kella 23ni olime seal ja siis avastasime, et meil ei ole koolivõtit, et kooli kinni panna... siis läksime Alexiga veel mingi koolihoidja juurde ja teavitasime talle, et kool on lahti ja peale seda läksin ma parklasse, et öelda tsau neile, kes Südtiroli lõpureisile sõitsid.

25.juuni, laupäev

Sõitsin juba hommikul Katharina juurde, sest päeval/õhtul oli laevatehases kontsert. Tegime kokteile ja rääkisime niisama ja siis läksime paduka kätte kontserdile. Kontsert oli mega hea, aga kes teab, see teab, mis minu juustest vihma käes järgi jääb..... :D hihihihi. Öösel käisime veel f3-s, sest see oli veel mu TO DO listis. Ei olnud midagi erilist, põhiosas vanemad inimesed... norm oli see, et sissepääs oli alates 21st eluaastast, aga keegi ei tundnud minu puhul huvi, kui vana ma olen :))))))) :D

26. juuni, pühapäev

Ärkasin juba mega vara, et sõita kooli ja öelda tsau nendele sõpsudele, kes surfamis-lõpureisile sõitsid. Päeval käisin Katharinaga rattaga sõitmas. Kell 15 ütlesin veel viimastele sõpsudele tsau, kes purjetamis-lõpureisile sõitsid. Õhtul käisin koos Annikaga abiteatris, aga kuna see nii igav oli, siis tulime poole pealt ära :D

27.juuni, esmaspäev

Ei teinud midagi, sorteerisin oma kooliasju, mis ära visata ja mis jätta jne ja alustasin pakkimisega. Õhtul tegime Pascaliga siinsele ümbruskonnale tiiru peale ja istusime kanali ääres jne. :)

28.juuni, teisipäev

Käisime Pascali ja Katharinaga Heideparkis. Heidepark oli megaaaaa! Nii palju Ameerika mägesid jne. Tagasi teel käisime veel Bremenis Weseri ääres istumas. :) Õhtul tuli kurb uudis, et hostvanaemal oli insult...

29.juuni, kolmapäev

Tegelt oli plaan linna sõita, aga kuna lihtsalt siukest padukat sajab, siis ei tule sellest vist väga midagi välja, aga vaatab seda nalja veel. Pakin nüüd veel oma kohvrikest, mis ikka päris väikseks jääb kogu mu kraami jaoks.. :D

Ma pakun, et see jääb mu viimaseks blogimiseks või siis ma blogin veel korra Eestis... aga vaatab seda nalja veel.

KOHTUMISENI NÄDALA PÄRAST KODUMAAL :)

TEIE
ANET

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar