10 aprill 2011

30.03. kolmapäev
Kool ja peale kooli käisin oma hostvennaga, Pascaliga kõigepealt CDU kontoris ja ma nägin ühte Bundestagi liiget, kes meie regioonist seal on. :) ja pärast käisime jäätist söömas :))))

31.03. neljapäev
Üks tore lühike koolipäev ja peale seda kaks tundi tennist.

01.04.reede
Kool ja peale kooli sõitsin Katharinaga poliitikat tegema, iseasi, kui palju ma seal kaasa teen, aga vähemalt olin ma ka seal :D ehk siis sõitsime mingisse väiksesse külla siin, Lorupi, kus oli ühes baaris väike poliitiline õhtu, kus üritati rohkem noori inimest poliitikast huvituma panna.

02.04.laupäev
Kõigepealt päevitasin aias, sest väljas oli nii umbes 25 soojakraadi. Siis tuli Katharina mulle järgi ja me sõitsime Meyer Werfti, ehk siis sellesse laevatehasesse, kus ka Estonia kunagi ehitati. Poliitikasündmus jälle. Ehk me olime VIPid ja saime päris halli sisse ja ehituses olevaid lavasid lähedalt uurida, mida tava külaline teha ei saa. Pidime kiivrid peas ja kaitseprillid ees seal ringi trippima, suht huvitav oli isegi. Pärast vaatasime veel ühte filmi laevaehitusest ja siis oli poliitiline juturing (?) ma ei tea, kuidas seda eesti k nimetatakse... diskussionsrunde. njaa. pärast tegime Katharinaga veel paljupalju pilte ja siis sõitsime korraks Hollandi, tegime pildi ''Anet Hollandis'' ja sõitsime tagasi Papenburgi ja sõime jäätist ja siis läksime News Cafesse ja jõime kokteili :) Tore päev oli ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii soee!!

03.04. pühapäev
Hommikul vara juba sõitsime Katharina ja ta ema ja isaga Groningisse, Hollandisse. Trippisime linnas ringi, käisime poodides jne. Jälle üks tore päev ja Katharina isa on alati nii huvitatud kõige kohta, mis puudutab Eestit ja siis ma sain terve päeva paljutpaljut jutustada :) õhtuks olin surmväsinud.
Kokkuvõttes oli supersuper nädalavahetus :)

4.-7.04.
Tavalised koolipäevad ja trenn :)

08.04.reede
Hostvanaema sünnipäev, 85a. Sõitsime juba hostemaga vara kohale ja aitasime lauda katta jne ja siis sõime igast prouade ja härradega torti ja jõime kohvi ja aitasin koristada ja aitasin neid vanainimesi seal :))) Olin igati sotsiaalne ja sain komplimente oma hea saksa keele üle :) Pärast tuli Pascal otse Kölnist oma uue tüdrukuga ja hostisa tuli Papenburgist rattaga, umbes 50km. Siis sõime ja jõime ja pärast sõitsime Pascali ja ta naisega tagasi Papenburgi, hostvanemad jäid sinna.

09.04. laupäev
Kell 9.30 läksime Maike, Kathy ja Vanessaga News Cafesse hommikust sööma. Pärast tuli teine Vanessa ka veel. Pärast käisime veel paaris poes ka siis sõitsime tagasi koju. Õhtuks oli mul neli varianti, kuhu minna: 1)Nilsi 18. sünnipäev, 2) Tennisehooaja-avamine, 3) DVD-õhtu Nadine juures, koos Malini ja Annega ja 4) Matemaatika kursusepidu Philipi juures ja pärast edasi Dörpenisse kevadpeole. Läksin Nadine juurde filmiõhtule, sest mul ei ole tegelikult üldse nende kolmega mingit pistmist, peale mu naabri ja siis ma mõtlesin, et teen nendega ka midagi. Kõigepealt viis meid Anne isa Nadine juurde LAHTISE AUTOGA :D jaaa, see oli mu esimene sõit lahtise autoga, nii vinge oli istuda üli madalas autos ja juuksed lendavad jnejnejne! vingeeee! :D :D Igaljuhul Nadine juures oli okitoki, aga mitte just kõige huvitavam ka ja siis tuli mulle Pascal kell 24 järgi, teised jäid sinna ööseks.. japjap :)

10.04. pühapäev
päääeeevitasin, niii hea soe/kuum ilm oli. Siis sõime aias ja siis ma sõitsin linna, ilma igasuguste jopede ja asjadeta ja tegin pilte Papenburgist, sest kõik õitseb siin praegu, igast puud ja põõsad, nii ilus :D:D:D Kunagi jagan teiega ka neid pilte, aga nüüd ma lähen tuttuuuu :)))

kallid olete :)
Anet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar