29 märts 2011

19.03.
Käisime veel Vanessa ja Kathyga poodides kokteilide materjale ostmas ja õhtul läksime kõik (mina, Vanessa, Vanny, Annika, Maike ja Kathy). Tore õhtu oli :) Pildid on veel Kathy käes, niiet ma ei saa neid teiega jagada :)

20.03.
Kell 11 tuli mulle Katharina autoga järgi ja me sõitsime Oldenburgi shoppama. Tavaliselt on Saksamaal pühapäeviti poed kinni, aga see oli mingi erand... Igaljuhul tehti kell 13 poed lahti ja seni istusime ühes välikohvikus ja sõime :) Sain omale uue kevad/suve mantli. :))) Jaja, hästi ilus ilm oli ka lisaks kõigele. Pärast käisime veel korra golfiplatsil, tegime mõned löögid ja viskas Katharina mu koju ära ja ma otsustasin veel jooksma minna. Mõeldud - tehtud! Ilus päev oli.

21.03.
Kool. Ja ma rääkisin esimest korda näost-näkku eestlasega juttu, sest siia tuli oma sõpradele ja vahetusperele üks eestlane külla, kes eelmine aasta siin oli. Peale kooli käisime veel poes taga ja rääkisime kõigest. Tore oli :) Trennis käisin kaaa :)

23.03.
Kool ja õhtul panin ühe trennikaaslase reketile uued keeled :)

24.03.
juuksur-kool-trenn-järgmisele reketile uued keeled :)

25.03.
Kool ja õhtul oli Erdkunde-Kursfete. Jens tuli mulle kell 19.45 järgi ja siis sõitsime Martini juurde. Olime Martini juures 8kesi: mina, Anne, Marcel, Tobias, Jens, Martin, Emanuel ja õpetaja. Jälle üks tore õhtu :))

26.03.
Õhtul oli Tilmani sünnipäev. Heaheahea seltskond oli ja pärast sõitsime Steffensisse. Hea on see, et ma ei vaja enam täiskasvanust vastutajat ja nüüd saan ise ühe alaealise sisse kaasa võtta. Olin Martini vastutaja :D Niiii, Steffensis ei olnud just kuigi palju inimesi ja me ei olnud väga kaua seal. Siis otsustasid Kathy ja Vanessa koos Johannese ja teistega Revieri sõita. Sõitsimegi tagasi Papenburgi. :) Mingi hetk tõi mind Johannes koju ära. Mugav. Mugav. Mugav. :))

27.03.
Kella 12-19ni istusin aias ja päääevitasiiiiiin :)))) Niiiiiiiiiiiii ilus ilm oli :))))))

28.03.
Nägu oli ilusti punane päiksest ja läksin alla hommikust sööma ja siis oli WTFFFFFFF?!?!?!?! Kraadiklaas näitas 0 kraadi... Eelmine päev oli nii palav, et ma olin bikiinides ja järgmine hommik lähen talvemantliga kooli... ilus. Õnneks oli päeval jälle ilus ilm ja me sõime lõunat aias :) Suht kummaline on nii, et hommikul on kõik härmas ja päeval on palaaav :D

29.03.
Mul on täna ainult kaks tundi ja päike jälle paistab ilusti ja Pascal ütles just, et nädalavahetusel pidi +25kraadi olema :) Kell 13.25 on mul ajalugu ja õhtul lähen veel trenni.


Vot nii on lood :)

AaaAaAAaAaaa seda ka, et SAKSA POST on suutnud mu saadetise juba TEIST korda ära kaotada ja seekord PAKI! Kui ma postimajja küsima läksin, et mida ma teha saan, et see üles leitaks jne, sain ma vastuseks ainult, et see on MINU SÜÜ, et pakk on kadunud... Sest Saksamaal on kõik väga hea ja mina tulen kuskilt Eestist.... mitte päris sõna-sõnaliselt, aga mind vaadati kui mingit mukikakat lihtsalt ja öeldi, et SAKSAMAAL ei ole siuke asi võimalik.. Igaljuhul ma nii asja ei jäta ja lähen proovin homme uuesti, äkki on mu lemmik postitöötaja seal, kes alati sõbralik on olnud.


(L)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar